Verzenden & retourneren

ZOZO toiletkruk streeft ernaar om je pakket binnen 1 werkdag te bezorgen indien voor 15:00 besteld. Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen of op een alternatief afleveradres, bijvoorbeeld op je werk. 

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Uw bestelling wordt verstuurd met PostNL. ZOZO toiletkruk is echter niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die optreedt bij de bezorging door de bezorgdienst. Wij streven altijd naar een levering binnen 1 werkdag. Het kan voorkomen dat de sorteercentrum vertraging oploopt het kan dan wat langer duren dan normaal. De kans is dan groot dat uw pakket volgende dag wordt aangeboden. Tevens volgt u gemakkelijk uw pakket door middel van Track and Trace.

 

Wie betaalt de verzendkosten in geval van een retourzending?

Als u een bestelling wilt retourneren, komen de verzendkosten voor uw rekening.
Indien het gaat om beschadigde producten zullen wij de retour kosten voor rekening nemen.

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.  U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de ons zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@toiletkruk Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?

Normaliter zorgt ZOZO toiletkruk ervoor dat het volledig aankoopbedrag binnen enkele werkdagen wordt bijgeschreven op uw rekening. Wij hebben hiervoor uiterlijk 14 dagen de tijd voor.

 

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact
opnemen met info@toiletkruk.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van
het product.”

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk
contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.